Jedna z nejoblíbenějších a nejdůvěryhodnějších platebních bran, Neteller, nabízí služby finančních transakcí s minimálními náklady. Stala se tak známou platební metodou pro hráče, kteří rádi sázejí na online platformách. Většina špičkových online kasin nabízí na své platební stránce možnost Neteller.
Hráči využívají pohodlné a bezpečné služby, která umožňují hrát online hazardní hry tím nejpohodlnějším způsobem. V následující části se budeme věnovat všem faktorům zodpovědným za popularitu Neteller.
1. Bezpečnost
Neteller má více než 20 let zkušeností a vysokou reputaci. Je poháněn PaySafe Group Limited a regulován FCA. Jak FCA povolí, je držitelem svěřeneckého účtu, více než 100 % finančních prostředků svých členů. Kromě toho je jejich brána zabezpečena spolehlivou ochranou šifrováním SSL, dvoustupňovou autentizací a dalšími standardními bezpečnostními protokoly. Opět platí, že ti, kteří mají své VIP členství, mají 100% záruku podvodu.
2. Rychlost
Hráči, kteří používají účty Neteller, jsou obdařeni neúprosnou rychlostí. Přístup k těmto účtům je pohodlný, převody peněz probíhají okamžitě a jelikož se jedná o globální platformu, hráči mohou převádět peníze kamkoli po celém světě. Hráči mohou vybírat a vkládat peníze s nižšími poplatky. Bankovní převody však mohou trvat o něco déle, což může být důvodem rozmrzelosti několika hráčů.
3. Reload bonusy kasina
Vzrušující reload bonusy z online casino jsou další věcí, kterou si hráči, kteří používají Neteller, užívají. Výše reload bonusu, který má hráč nárok na získání, však závisí na kasinu a vložené částce. Nicméně spousta online herních platforem se hodí pro Neteller, který používá hráče se 100% bonusy za opětovné načtení.
4. Pohodlí
Účty Neteller lze ovládat prostřednictvím mobilních telefonů, protože existují dvě různé mobilní aplikace, které si hráči mohou stáhnout z jejich obchodu s aplikacemi. Tato metoda je rychlá, dostupná ve 200 různých zemích, přijímá 26 cizích měn. Kromě toho je vícejazyčný s 15 různými jazyky.
Tyto funkce jsou dostatečné, aby byly pohodlné pro hráče z celého světa. Navíc jejich 24x7 reagující aktivní podpůrný stůl a informativní sekce FAQ jsou také zdatné k tomu, aby se hráči dostali ze všech druhů problémů orientovaných na transakce. V případě zpoždění transakce však mohou hráči čekat několik dní.
5. Pověst
Neteller je v současnosti jedním z nejlepších a špičkových poskytovatelů finančních transakcí. Je regulován FCA, což je také renomovaný finanční kontrolní orgán. Neteller lze tedy považovat za spolehlivé a důvěryhodné řešení pro finanční transakce. A je to do značné míry pozorovatelné při pohledu na obrovskou zákaznickou základnu, kterou Neteller v současné době zahrnuje. Přestože proces ověřování přináší zvýšenou úroveň zabezpečení, je trochu časově náročný.
6. Náklady
Neteller je bez ročních nebo měsíčních poplatků za údržbu. Za spící účty nejsou požadovány žádné poplatky. Vložení na váš účet, výběr z vašeho účtu a transakce s penězi však mají nárok na malé určené poplatky.
- Pokud je vaše vložená částka nižší než 20 000 USD, bude transakce účtována ve výši 2,50 % z vložené částky.
- Výběry pomocí bankovních převodů, Member Wire a Net+ předplacených karet Master Card stojí 10 USD, 12,75 USD a 0 až 1,75 %. Pro stránky obchodníků je však obvykle zdarma.
- Převody peněz pomocí Neteller podléhají poplatku za převod od 1,45 %. Také za obchodování s kryptoměnami jsou uživatelé povinni účtovat poplatky ve výši 1,50 %, pokud se používá EUR nebo USD. Pro ostatní měny je to 3,00 %.
7. Zákaznický servis
Aby svým uživatelům nabídl okamžitá řešení, Neteller zahrnuje dobře navrženou sekci FAQ. Sekce FAQ je podrobně popsána ve zjednodušení všech běžných problémů. Pokud však potřebujete další pomoc, můžete kontaktovat jeho tým podpory prostřednictvím několika dotykových bodů.
Okamžitou možností, jak získat tým podpory, by byla možnost živého chatu. Podpora živého chatu od společnosti Neteller je aktivní nepřetržitě a nabízí služby v několika jazycích. Možnost živého chatu je však dostupná pouze pro VIP členy.
Tým můžete také kontaktovat telefonicky. Pro různé země jsou k dispozici různá telefonní čísla a uživatelé mohou v určitém časovém rámci hovořit s vedoucími pracovníků podpory.
Můžete je také kontaktovat prostřednictvím e-mailů. E-mailové odpovědi obvykle přicházejí do 1 až 3 pracovních dnů.