V reakci na rostoucí potřebu filipínských zákazníků a firem po alternativních platebních kanálech pro hotovost založil zakladatel a generální ředitel Robertson „Dick“ Chiang Dragonpay v roce 2010. Tím Chiang poskytl filipínským spotřebitelům více způsobů, jak platit. Dragonpay se sídlem ve městě Makati dává obchodníkům, maloobchodníkům, společnostem a zákazníkům možnost odesílat a přijímat různé platební metody prostřednictvím zabezpečené digitální platformy – čímž se etabluje jako platební brána na jednom místě. Jeho široká škála důvěryhodných a podporovaných kanálů zahrnuje GCash, mobilní platby, PayMaya, Cash Express, velké banky jako BDO Network Bank, BI a UnionBank. Kromě těchto kanálů Dragonpay dokonce podporuje kanály, jako jsou kamenná přepážková fyzická prodejna, včetně remitenčních center, platebních center a bankomatů. Díky hostování dalších funkcí, které podporují alternativní a progresivní způsoby přijímání a odesílání peněz, je Dragonpay považován za high-tech platební řešení vyvinuté pro vícekanálovou integraci a bezproblémové zpracování plateb.
S téměř 13letými zkušenostmi a více než 11 miliony zákazníků v rámci tohoto platebního řešení dosud provedlo více než 130 milionů převodů peněz. Dragonpay je bezpochyby jednou z největších a nejdostupnějších, pohodlných a spolehlivých platebních metod, které Filipínské ostrovy za poslední desetiletí zaznamenaly – s mnoha příležitostmi k růstu a expanzi při zavádění více způsobů platby pro Filipínce.