Pravidla a Podmínky
Důkazem profesionality TonyBet je, že umožňuje hráčům provádět vklady a výběry pomocí nepřeberného množství různých platebních procesorů, což jim usnadňuje vkládání a výběr těžce vydělaných peněz.
Je to přímočarý proces, který vyžaduje několik jednoduchých kliknutí v nastavení účtu a své peníze budete mít v době, kterou určí zpracovatel plateb. Jako každé seriózní kasino, TonyBet také používá 128bitovou šifrovací technologii SSL, která zajišťuje, že všechny informace, které se dostanou do kasina a zpět k hráči, jsou zcela bezpečné a soukromé.
Vklad peněz do kasina je velmi jednoduchý a lze jej provést kterýkoli den v týdnu. Zpracování vložených peněz je téměř okamžité a veškeré poplatky související s vkladem závisí na platební metodě, kterou hráč zvolil. Výběr peněz má více specifik, což je pochopitelné a nejde o nic neobvyklého.
Podmínky se vztahují zejména na výběry a jsou něčím, čeho by si hráči měli být vědomi. Vsazení částky, kterou chcete vybrat několikrát, je jednou z podmínek potřebných k výběru peněz. Minimální výběr je 10 GBP, což je poměrně málo. Limity výběru jsou následující:
Pro výběry existuje také určitá lhůta, která musí uplynout, aby byla transakce zpracována a dokončena. Před výběrem jakýchkoli peněz budete muset ověřit svou totožnost předložením skutečného státem vydaného průkazu totožnosti, který bude důkazem vaší totožnosti.
U větších částek si kasino může vyžádat jeden nebo dva další dokumenty, aby si plně ověřilo, že jste tím, za koho se vydáváte. Jakmile budou tyto dokumenty odeslány do kasina k ověření, proces začne. V TonyBet tyto procesy probíhají nepřetržitě.
Pokud byste náhodou narazili na nějaké problémy s kasinem, neváhejte kontaktovat tým podpory TonyBet, který je k dispozici po všechny dny v týdnu. TonyBet garantuje, že jakýkoli dotaz hráče bude prozkoumán do 24 hodin. Zákaznická podpora je dostupná pouze prostřednictvím lístkového systému, který vyplníte na webových stránkách, a pokud byste měli nějaké stížnosti týkající se zákaznické podpory, můžete kontaktovat reklamační oddělení prostřednictvím e-mailu.
Při kontaktování týmu podpory ohledně otázky týkající se vkladu mějte na paměti, že každý zpracovatel plateb je jiný a některé z nich trvají déle než jiné. Totéž platí pro transakční poplatky a můžete očekávat, že platby související s bankou budou mít největší poplatky a ustanovení.
Výběry a vklady související s kryptoměnami budou mít obvykle nejkratší dobu, zatímco platby, jako je bankovní převod, budou pravděpodobně trvat nejdéle.