Spela Casino Online Kasino – recenze - Faq

Age Limit
Spela Casino
Spela Casino is not available in your country. Please try:
Způsoby vkladu
MasterCardSkrillNetellerTrustlyVisaPaysafe CardPayPal
Trusted by
Malta Gaming AuthoritySwedish Gambling AuthorityUK Gambling Commission

Faq

Zde najdete úplný seznam častých dotazů o Spela Casino.

Jak provést vklad?

Pokud chtějí hráči hrát o skutečné peníze, musí provést vklad na svůj účet. Provedení vkladu je jednoduchý proces, který zabere méně než minutu. Hráči musí zamířit do Pokladny a vybrat sekci Vklad, zvolit platební metodu, kterou chtějí použít, a zadat částku, kterou chtějí vložit.

Prostředky by se měly na účtu projevit téměř okamžitě. Hráči, kteří provedou svůj první vklad, mají nárok na velmi štědrý uvítací bonus, kterého by měli využít.

Dostanu zatočení zdarma?

Hráči, kteří vkládají na svůj účet kasina Spela poprvé, mají nárok na velmi štědrý uvítací bonus, který zahrnuje také roztočení zdarma. Zatočení zdarma jsou připsána na hráčský účet, jakmile je jejich převod úspěšný.

Jak dlouho trvá ověření mého účtu?

Hráči musí poslat kopie právních dokumentů, aby si ověřili své účty. Zpracování dokumentů a ověření účtu nezabere kasinu více než 72 hodin.

Je možné zrušit sebevyloučení?

Hráči, kteří mají bydliště ve Spojeném království, nemohou zrušit své vyloučení a musí počkat na konec období. Hráči, kteří mají bydliště v jiných zemích, mohou zrušit období sebevyloučení, ale nebudou mít své účty okamžitě. Budou mít 7denní lhůtu na rozmyšlenou, která bude umožněna po zrušení období sebe-vyloučení.

Co se stane, když skončí období sebevyloučení?

Hráči mají možnost si vybrat, na jak dlouho se chtějí z hazardních her vyloučit. Jakmile vyprší časový limit, který si hráči zvolili pro sebevyloučení, bude jejich účet automaticky znovu otevřen. Hráči ze Spojeného království musí před opětovným otevřením svých účtů odeslat žádost a přijmout pozitivní opatření.

Mohu zrušit svůj účet?

Hráči, kteří již nechtějí hrát hazardní hry, mohou své účty trvale uzavřít. Nejlepší, co můžete udělat, je kontaktovat zákaznickou podporu a ta hráče provede celým procesem.

Mohu změnit nesprávné osobní údaje?

Hráči musí být velmi opatrní, když si vytvářejí účet a zadávají své údaje, protože později je nemohou změnit. Nejlepší věc, kterou můžete udělat v případě, že budou muset změnit některé podrobnosti, je kontaktovat zákaznickou podporu a oni vás celým procesem provedou.

Jak zkontrolovat, zda již mám účet v kasinu Spela?

Hráči, kteří se domnívají, že již mají účet v kasinu Spela, musí kasino kontaktovat přímo prostřednictvím funkce Live Chat. Zákaznický agent bude moci rychle zkontrolovat a ověřit údaje o hráči.

Mám problémy s registrací, co mám dělat?

Obvykle jsou chybové zprávy zobrazené během procesu registrace samozřejmé, ale pokud hráči narazí na přetrvávající problém, měli by kontaktovat zákaznickou podporu.

Při hraní živé rulety jsem ztratil připojení k internetu. Co bych měl dělat?

Při hraní v kasinu je možné ztratit připojení k internetu, ale není se čeho obávat. Jakmile se hráč přihlásí ke svému účtu, hra bude pokračovat jako obvykle. Jejich sázky budou zaznamenány jako 'stand', což znamená bod, ve kterém hráč nechce ve hře dále jednat.

Co je to živé kasino?

Live Casino je dokonalým doplňkem kasina Spela. To se týká stolních her v reálném čase, které jsou streamovány buď ze studia, nebo z kamenného kasina.

Hráči mají možnost hrát své oblíbené hry v reálném čase se skutečnými dealery. Mohou dokonce chatovat s dealerem a ostatními hráči, což do hry přidává sociální prvek.

K čemu slouží okno chatu v živém kasinu?

Hráči mohou využít chatové okno a mluvit s dealerem a ostatními hráči. Prodejce vždy rád zodpoví jakékoli dotazy hráčů ohledně hry, kterou hrají.

Může mi živý dealer pomoci s mým účtem?

Živí dealeři jsou ve své práci profesionálové a zodpoví každou otázku týkající se hry. Když mají hráči dotazy ohledně svého účtu, nejlepší věc, kterou můžete udělat, je kontaktovat zákaznickou podporu.

Mohu vypnout odběr newsletterů a propagačních akcí?

Hráči, kteří nechtějí dostávat e-mailové aktualizace, mohou jednoduše kliknout na tlačítko 'Odhlásit se', které lze nalézt ve všech e-mailech a SMS zprávách.

Mohu mít v kasinu Spela více účtů?

Hráči mohou mít v kasinu Spela pouze jeden účet. A hráči, kteří si v kasinu vytvoří více než jeden účet, aby mohli využívat bonusy a propagační akce, riskují pozastavení všech svých účtů.

Mohu zkontrolovat aktivitu svého účtu?

Ano, hráči mohou zkontrolovat aktivitu na svém účtu kliknutím na kartu Transakce v části Můj účet.

Mohu změnit svůj registrovaný e-mail?

Hráči mohou snadno změnit své e-mailové adresy na kartě Můj účet a Změnit e-mail. Jediné, co musí udělat, je kliknout na kartu a postupovat podle jednoduchých pokynů.

Co se stane, když zapomenu heslo?

Hráči, kteří zapomenou své heslo, ho mohou snadno získat. Jediné, co musí udělat, je kliknout na odkaz „Zapomněli jste heslo“ a postupovat podle jednoduchých pokynů. Kasino zašle e-mail s odkazem na obnovení hesla. Hráči musí kliknout na odkaz a vytvořit nové heslo.

Je web kasina Spela licencován?

Ano, Spela Casino je provozováno a řízeno společností Genesis Global Limited, která je začleněna podle zákonů Malta Gaming Authority a British Gambling Commission.

Je můj účet bezpečný?

Osobní a finanční údaje hráče jsou vždy chráněny. Spela Casino využívá nejnovější šifrovací technologii, aby zajistila, že se všichni jeho hráči budou při hře v kasinu cítit bezpečně.

Mohu si nechat smazat některé své údaje?

Kasino není schopno smazat žádné informace uložené v jejich databázi po dobu 5 let. Kasino je ze zákona povinno dodržovat tyto pokyny Maltského úřadu pro hazardní hry a Komise pro hazardní hry Spojeného království.

Je bezpečné posílat osobní dokumenty do kasina Spela?

Spela Casino využívá nejnovější technologii šifrování, aby se ujistil, že všechny informace o hráčích jsou v bezpečí. Všechny dokumenty, které kasino obdrží, jsou uchovávány v zabezpečeném prostředí a mohou k nim mít přístup pouze vedoucí bezpečnostní pracovníci.

Jak dlouho trvá, než se vklad dostane na můj účet?

Když hráč provede vklad, jakmile je vklad úspěšný, prostředky by se měly okamžitě projevit na jeho účtu. V každém případě mohou některé způsoby platby trvat o něco déle.

Účtuje Spela poplatek za vklady?

Hráči mohou provádět vklady a výběry kdykoli potřebují a kasino za to neúčtuje žádné poplatky.

Jaké platební metody jsou v kasinu Spela k dispozici?

Hráči najdou některé z nejpoužívanějších platebních metod v kasinu Spela. Jejich dostupnost bude každopádně záviset na zemi, kde pobývají. Nejlepší, co zde uděláte, je zamířit na účet a všechny dostupné platební metody budou uvedeny v sekci Pokladna u vkladu.

Provedl jsem vklad, ale prostředky stále nejsou na mém účtu. Co bych měl dělat?

První věc, kterou musí hráči udělat, je zkontrolovat, zda byly prostředky odečteny z jejich účtu, a kontaktovat zákaznickou podporu. Zákaznický agent bude moci finanční prostředky dohledat. V některých případech budou potřebovat kopii transakce.

Provedl jsem vklad, ale selhal. Co bych měl dělat?

Kasino nemá informace od poskytovatelů plateb, proč některé vklady selhaly. K většině neúspěšných vkladů každopádně dochází z některého z následujících důvodů:

  • Hráč zadal nesprávné platební údaje. Pokud se údaje neshodují, poskytovatel platby transakci automaticky odmítne.
  • Přehrávač zadal nesprávné bezpečnostní číslo CVV2/CVC2. Při zadávání třímístného čísla, které se nachází na zadní straně karty, by mělo být správné.
  • Hráč, který nemá na svém účtu dostatek finančních prostředků, nemůže provést úspěšný převod na svůj účet.
  • Hráči, kteří mají současně příliš mnoho aktivních karet, mohou mít problémy s vkladem na své účty.

Mohu změnit způsob platby?

Hráči mohou mít k financování svého účtu Spela až 5 různých platebních metod. Chcete-li změnit způsob platby, klikněte na tlačítko Vklad v pravé horní části každé stránky a vyberte si z dostupných možností.

Musím platit daně z výher?

Je odpovědností hráče vědět, zda v jeho jurisdikci existuje zdanění výher.

Jaké měny jsou k dispozici v kasinu Spela?

Spela přidala různé měny, ze kterých si hráči mohou vybrat. V tuto chvíli jsou to měny, které jsou k dispozici USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN , BGN, HRK, HUF, PEN, KRW a UAH.

Hráči, kteří mají bydliště ve Spojeném království, mohou používat pouze GBP. Další velmi důležitou věcí, kterou hráči musí mít na paměti, je, že jakmile propojí měnu se svým účtem, nemohou ji později změnit.

Total score7.1
Klady
+ Vysoké limity výběru
+ Mobilní design
+ Více měn
+ Uživatelsky přívětivý
Zápory
- Žádné herní filtry

Stručná fakta o kasinu

Year foundedYear founded: 2018
BonusyBonusy (1)
Uvítací bonus
Druhy podporyDruhy podpory (1)
HryHry (5)
BaccaratBlackjack
French Roulette Gold
RuletaVýherní automaty
JazykyJazyky (5)
angličtina
finština
norština
němčina
švédština
LicenceLicence (3)
MěnyMěny (24)
amerických dolarů
australských dolarů
britských liber
bulharských leva
chorvatských kun
dánských korun
eur
gruzínských lari
jihoafrických randů
jihokorejských wonů
kanadských dolarů
maďarských forintů
mexických pes
nigerijských nair
norských korun
peruánských solů
polských zlotých
rumunských lei
ruských rublů
tureckých lir
ukrajinských hřiven
čínských jüanů
švédských korun
švýcarských franků
SoftwareSoftware (19)
Bally Wulff
Big Time Gaming
Elk Studios
Evolution Gaming
Ezugi
Gamomat
Lightning Box
Microgaming
NetEnt
NextGen Gaming
Oryx Gaming
Play'n GO
Pragmatic Play
Push Gaming
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
ZeměZemě (23)
Austrálie
Bulharsko
Chorvatsko
Dánsko
Gruzie
Jihoafrická republika
Jižní Korea
Kanada
Maďarsko
Mexiko
Nigérie
Norsko
Peru
Polsko
Rumunsko
RuskoSpojené královstvíSpojené státy
Turecko
Ukrajina
Čína
Švédsko
Švýcarsko
Způsoby vkladuZpůsoby vkladu (27)
AstroPay
Bank transferBokuCredit Cards
Debit Card
ECOBANQ
EasyEFT
EcoPayz
Entropay
Euteller
GiroPay
Interac
JetonMaestroMasterCardNeteller
Online Bank Transfer
PayPalPaysafe Card
Prepaid Cards
Rapida
SkrillSofortTrustlyVisa
iDebit
instaDebit