November 10, 2023
Doba čtení: 3 minuty
Podle generálního ředitele LiveScore Group Sama Sadiho má Fanatics nástroje k tomu, aby v závodě mezi dvěma velkými nováčky na americkém trhu sportovních sázek zvítězila. V projevu na iGaming 2024: The Future of iGaming, Sadi vyzdvihl vynikající znalosti a zkušenosti týmu Fanatics, což jim dává významnou konkurenční výhodu oproti konkurenčním ESPN Bet.
Sadi věří, že Fanatics má větší šanci vyhrát, protože rozumí tomuto odvětví. Mnoho jejich manažerů, managementu a inženýrského týmu pochází ze Sky Bet, což jim dává odborné znalosti k vybudování sázkové kanceláře světové třídy. Fanatics je ochoten být trpělivý a postavit celý ekosystém kousek po kousku, čímž zajistí, že každý komponent bude nejlepší ve své třídě.
Na druhou stranu, Sadi vyjádřil pochybnosti o šancích ESPN Bet na úspěch, pokud nebudou řešit potíže, kterým čelí s Barstool, a investovat značné prostředky do technologií. Zdůraznil, že je důležité pochopit, co chybí, a být trpělivý, abychom tyto výzvy překonali.
Sadi také diskutoval o tématu konvergence ve sportovním sázení a zdůraznil potenciál pro inovace v této oblasti. Poznamenal, že mnoho technologických zdrojů se v současnosti zaměřuje na zachování souladu v přeregulovaném odvětví, což omezuje investice do inovací. Zahrnutím konvergence do plně vlastněného ekosystému však existuje prostor pro zlepšení a příležitost něco změnit.
Součástí akce byly také diskuse o zapojení hráčů, udržení a loajalitě. Joanna Beaton, vedoucí CRM ve společnosti Kwiff, zdůraznila důležitost personalizovaných zkušeností pro udržení hráčů. Zdůraznila, že je třeba porozumět profilům hráčů a využívat data k vytváření přizpůsobených vstupních cest.
Adrian Căpriţă, CRM a VIP ředitel společnosti Superbet, zopakoval zaměření na retenci a výzvy, které představují přísnější předpisy a limity vkladů. Zdůraznil potřebu vyniknout na přesyceném trhu a budovat loajalitu prostřednictvím pozitivních zkušeností.
Tom Dyson, ředitel Gaming Managed Services ve společnosti EveryMatrix, diskutoval o roli marketingu značky při udržení hráčů. I když je uznání značky důležité, Dyson věří, že produkt a celková zkušenost jsou klíčem k zapojení a udržení hráčů.
Závěrem lze říci, že Fanatics má větší šanci dostat se na špici na americkém trhu sportovních sázek. Jejich porozumění odvětví a ochota investovat do technologií a vybudovat sázkovou kancelář světové třídy jim dává významnou výhodu oproti ESPN Bet. Obě společnosti se však musí zaměřit na zapojení hráčů, udržení a poskytování pozitivních zkušeností, aby si vybudovaly loajalitu na stále více konkurenčním trhu.
S bystrým porozuměním hraní a hlubokou láskou ke svým českým kořenům Jakub mění krajinu online casinových průvodců tím, že do nich vnáší místní kouzlo a univerzální půvab. Jeho zručná lokalizace přináší srdce České republiky na obrazovku každého hráče.