Pan Green se stará o jejich zákazníky a oni dělají vše, co je v jejich silách, aby jejich zážitek byl příjemný. Ale čas od času se najdou klienti, kteří jsou s některými věcmi nespokojeni, jako je kvalita produktu jako takového. Formální stížnost můžete podat prostřednictvím živého chatu, e-mailu nebo telefonu. Musíte do něj uvést své celé jméno, datum narození, adresu bydliště, e-mail a telefonní číslo.
Ve své stížnosti byste měli uvést všechny relevantní informace a poslat ji e-mailem kasinu. Ke kontaktování kasina můžete použít jiné formuláře, ale oni upřednostňují mít všechny relevantní informace v písemné formě, aby vám mohli co nejdříve pomoci. Do 24 hodin obdržíte e-mail, že kasino obdrželo vaši stížnost a bude se jí zabývat, přičemž obdržení odpovědi nemusí trvat déle než 8 týdnů.
Pokud vaše stížnost nebude vyřešena do 8 týdnů, můžete svůj spor bezplatně předložit k řešení sporů nezávislé třetí strany.
Svou námitku můžete vznést zde:
https://ecogra.org/ata/policies_procedures.php
https://www.ecogra.org/srs/dispute.php