Gratorama Online Kasino – recenze - Faq

Age Limit
Gratorama
Gratorama is not available in your country. Please try:
Způsoby vkladu
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Curacao

Faq

V našem FAQ jsme shromáždili odpovědi na nejčastěji kladené otázky o Gratoramě.

Jak mohu povolit cookies?

Každé kasino používá cookies, které jim pomáhají poskytovat lepší služby personalizací vaší návštěvy. Cookies se nepoužívají k ukládání vašich osobních údajů. Kasino používá cookies k sledování vašeho přihlašovacího stavu, jen jako preventivní opatření k ochraně vašeho soukromí. Takto můžete povolit soubory cookie v závislosti na používaném prohlížeči. Pokud používáte Internet Explorer 8.x, měli byste udělat následující:

  • Klikněte na nabídku nástrojů
  • V nabídce vyberte možnosti internetu
  • Klikněte na kartu Ochrana osobních údajů
  • Klikněte na tlačítko Výchozí
  • Posuňte jezdec tak, aby byl na jedné z úrovní pod Střední vysoká
  • Klepnutím na tlačítko OK uložte změny

Pokud používáte Internet Explorer 6.xa 7.x, měli byste udělat následující:

  • Klikněte na Nástroje v horní části okna
  • Vyberte Možnosti Internetu
  • Klikněte na kartu Ochrana osobních údajů
  • Klikněte na tlačítko Upřesnit, které by mělo být uprostřed obrazovky na kartě Ochrana osobních údajů
  • Zaškrtněte políčko „Přepsat automatické zpracování souborů cookie“
  • Přijímejte soubory cookie první a třetí strany
  • Zaškrtněte políčko „Vždy povolit soubory cookie relace“
  • Klikněte na OK a restartujte prohlížeč

Pokud používáte prohlížeč Mozilla Firefox, měli byste udělat následující:

  • Z hlavní nabídky vyberte Nástroje / Možnosti
  • Na levém panelu možností vyberte Soukromí
  • Na pravé straně rozbalte možnosti Cookies
  • Vyberte možnost „Povolit soubory cookie“
  • Vyberte „Pouze pro původní web“

Pokud používáte Opera 7+, měli byste udělat následující:

  • Zvolte Předvolby z nabídky Soubor
  • Klikněte na kategorii Ochrana osobních údajů
  • Zaškrtněte políčko Povolit soubory cookie
  • Z rozbalovací nabídky vyberte možnost Automaticky přijímat všechny soubory cookie

Pokud používáte Safari, měli byste udělat následující:

  • Z nabídky Safari zvolte Předvolby
  • Klepněte na ikonu Zabezpečení
  • Ve výběrovém poli „Přijímat soubory cookie“ vyberte Vždy nebo Pouze z webů, na které přejdete

Co se stane, když se během přehrávání odpojím?

Systém kasina je navržen tak, aby chránil hráče před neoprávněnými ztrátami. Pokud umístíte sázku a stisknete Play Now, ale dojde k technické poruše, kolo bude automaticky přehráno systémem. Jakmile znovu získáte připojení k internetu, můžete se přihlásit ke svému účtu a vidět výsledek své sázky, když kliknete na tlačítko 'Historie her'.

Do pole pro e-mail nemohu zadat symbol „at“. Co bych měl dělat?

Pokud chcete použít znak @, musíte použít určitou kombinaci kláves v závislosti na jazyku vaší klávesnice.

  • Pokud máte americkou klávesnici, stiskněte Shift a poté 2.
  • Pokud máte francouzskou klávesnici, stiskněte 'AltGr', což je pravá klávesa Alt a poté '0'
  • Pokud máte britskou klávesnici, musíte stisknout 'Shift' a pak “(Citace)
  • Pokud máte německou klávesnici, musíte stisknout 'AltGr', což je pravá klávesa Alt a poté 'Q'.

Stále dostávám zprávu, že uživatelské jméno již existuje. Co bych měl dělat?

Když se pokusíte vytvořit účet a stále dostáváte zprávu, že uživatelské jméno již existuje, je vysoce možné, že nějaký jiný klient nejprve použil stejné uživatelské jméno. Měli byste zkusit zadat jiné uživatelské jméno. Existuje také jiná možnost, možná jste si již vytvořili účet a nepamatujete si správné heslo pro přihlášení. Pokud je tomu tak, měli byste zkusit heslo obnovit.

Nepamatuji si své přihlašovací údaje. Co bych měl dělat?

Je možné obnovit vaše uživatelské jméno a heslo. Za tímto účelem musíte kontaktovat zákaznickou podporu, která vás provede celým procesem.

Stále dostávám zprávu „Neplatné uživatelské jméno a heslo“. Co bych měl dělat? Pokud obdržíte tuto zprávu, je velmi pravděpodobné, že se pokoušíte přihlásit k účtu pomocí nesprávného uživatelského jména a hesla. V takových případech je třeba udělat několik věcí:

  • Zkontrolujte, zda je zapnutý režim Caps Lock nebo zda na klávesnici používáte jiný jazyk.
  • Zkontrolujte, zda e-mail z kasina stále obsahuje vaše uživatelské jméno a heslo, a zkuste použít možnost kopírování a vložení.
  • Přejděte do části Zapomenuté heslo a nechte si zaslat nové heslo. Pokud problém přetrvává i poté, co jste udělali vše výše uvedené, měli byste kontaktovat zákaznickou podporu a nechat agenty prozkoumat, co se děje s vaším účtem.

Mohu zrušit výběr a vrátit prostředky na svůj účet?

Ano, je možné zrušit výběr, dokud stav stále čeká. Pokud je stav Schválen nebo Zrušen, pak není co dělat.

Jak přijímat propagační e-maily od společnosti Gratorama?

Nejprve musíte přidat promo@gratorama.com do svého adresáře nebo do seznamu bezpečných odesílatelů. Důvodem je to, že někteří poskytovatelé internetových služeb blokují e-maily od odesílatelů, jejichž e-mailové adresy nejsou v seznamu příjemců. Chcete-li to provést, musíte provést tyto kroky: Pro službu Live / Hotmail / MSN proveďte následující kroky:

  • Přihlaste se ke svému e-mailu a klikněte na Možnosti v pravém horním rohu obrazovky. Objeví se rozbalovací nabídka a měli byste kliknout na „Další možnosti“.
  • V části Nevyžádaná pošta klikněte na Bezpečné a blokované odesílatele.
  • Klikněte na položku „Bezpeční odesílatelé“ a do pole Odesílatel nebo doména zadejte promo@gratorama.com, abyste ji označili jako bezpečnou, a klikněte na „Přidat do seznamu“ Pokud používáte Microsoft Outlook, měli byste udělat následující:
  • Klikněte na nabídku „Soubor“ v horní části obrazovky a poté na „Nový“ a „Kontakt“.
  • Do e-mailové schránky zadejte promo@gratorama.com a „Uložit a zavřít“ Pokud používáte Mozilla Thunderbird, měli byste udělat následující:
  • Klikněte na nabídku „Soubor“ a poté na „Nový“ a „Adresářová karta“
  • Do e-mailového pole napište promo@gratorama.com a klikněte na OK. Pokud používáte Gmail, měli byste udělat následující:
  • Klikněte na Kontakty na levé straně kterékoli stránky.
  • V levém horním rohu Správce kontaktů klikněte na tlačítko Nový kontakt.
  • Zadejte e-mailovou adresu promo@gratorama.com a klikněte na Uložit. Pokud používáte Yahoo Mail v klasické verzi, měli byste udělat následující:
  • Přejděte na e-mail Gratorama.
  • Klikněte na odkaz Přidat do adresáře
  • Zadejte promo@gratorama.com Pokud používáte Yahoo Mail novější verzi, měli byste udělat následující:
  • Klikněte na odkaz „Přidat“ vedle položky „Kontakty“.
  • Objeví se malé okno, do kterého musíte do pole „e-mail“ zadat promo@gratorama.com.
  • Klikněte na 'Uložit'

Pokud používáte AOL, měli byste udělat následující:

  • Klikněte na 'Kontakty' na levém panelu
  • Klikněte na tlačítko „Nový“ vedle vyhledávacího pole v horní části a poté na „Nový kontakt“
  • Do pole „E-mail 1“ zadejte promo@gratorama.com.

Je možné změnit moji e-mailovou adresu?

Ano, novou e-mailovou adresu můžete velmi snadno aktualizovat. Z nabídky vyberte Změnit e-mail a zadejte následující informace:

  • Aktuální heslo
  • Nová emailová adresa
  • Potvrďte novou e-mailovou adresu
  • Klikněte na Změnit Po vyplnění všech informací se zobrazí zpráva „E-mail byl úspěšně změněn“. Pokud e-mail neobdržíte, měli byste zkontrolovat složku Spam.

Je možné změnit heslo?

Ano, heslo můžete kdykoli změnit. Ve skutečnosti vám doporučujeme změnit heslo jednou za čas jen pro vaši vlastní bezpečnost. Z nabídky vyberte Změnit heslo a zadejte následující informace:

  • Vaše staré heslo
  • Vaše nové heslo
  • Potvrďte nové heslo
  • Klikněte na Změnit Když vyplníte všechny informace, měla by se zobrazit zpráva „Heslo bylo úspěšně změněno“

Jak mohu chatovat s podporou?

Pokaždé, když chcete mluvit se zákaznickými agenty, musíte kliknout na tlačítko „Chat“ a zobrazí se okno chatu. Pokud se to neotevře, musíte se ujistit, že blokování vyskakovacích oken neblokuje. Dobrou zprávou je, že stále můžete hrát, zatímco budete hovořit se zástupcem podpory. Pokud jsou náhodou všichni zaneprázdněni rozhovory s ostatními klienty, můžete zanechat svůj e-mail nebo telefonní číslo a budou vás kontaktovat co nejdříve.

Jak mohu získat bonus 7 $ bez vkladu?

Bonus bez vkladu je k dispozici při prvním přihlášení k účtu v Gratoramě.

Co jsou to „Comp Points“?

Comp body jsou jen malou odměnou, kterou získáte od kasina pokaždé, když hrajete. Za každých 10 $, které vsadíte, obdržíte 1 comp point a není důležité, zda hrajete s bonusovými penězi nebo se skutečnými penězi. Jakmile získáte 100 comp bodů, uplatníte je u pokladny a později je můžete použít pro sázení ve všech hrách.

Na co se Autoplay používá?

Pod tlačítkem Přehrát se zobrazí tlačítko Auto a po kliknutí na něj se otevře pole Automatické přehrávání. Zde si můžete vybrat počet her, které chcete hrát, kliknutím na jedno z tlačítek a systém začne hrát, jakmile kliknete na číslo. Automatické přehrávání můžete kdykoli zastavit a nemusíte čekat na jeho dokončení. Stačí kliknout na tlačítko „Stop“ a automatická hra se zastaví po skončení hry. Funkce autoplay je také součástí některých pokročilých nastavení. Pokud použijete pokročilá nastavení, dáte hře pokyn k zastavení v jedné z následujících situací:

  • 'Jakákoli zvítězená hra' - Pokud zvolíte tuto možnost, hra se zastaví, jakmile vyhrajete, bez ohledu na to, zda výhra vyhrála.
  • „Jediná výhra přesahuje“ - Pokud zvolíte tuto možnost, automatické přehrávání se zastaví, jakmile vyhrajete cenu vyšší než určitá částka. Vy jste ten, kdo předem určí tuto částku.
  • 'Zůstatek snížen' - Pokud zvolíte tuto možnost, automatické přehrávání se zastaví, pokud se váš zůstatek sníží o určitou částku. Vy jste ten, kdo určí částku.
  • 'Zůstatek zvýšen' - Pokud zvolíte tuto možnost, automatické přehrávání se zastaví, pokud se váš zůstatek zvýší o určitou částku. Vy jste ten, kdo určí tuto částku.

Mohu najít všechny vklady, které jsem provedl v minulosti?

Ano, můžete zkontrolovat všechny vklady, které jste provedli v historii transakcí.

Mohu zkontrolovat stav svého výběru?

Ano, můžete zkontrolovat stav vaší žádosti o výběr prostřednictvím historie transakcí. Pokud je stav vašeho výběru stále „Čeká na vyřízení“, můžete zrušit výběr, pokud si přejete.

Jak si kasino uchová mé dokumenty, jakmile je nahraju?

Tady se není čeho bát. Jakmile kasino obdrží vaše dokumenty, jsou uloženy elektronicky v bezpečném prostředí s omezeným přístupem.

Jak mohu posílat dokumenty do kasina?

Všechny potřebné dokumenty můžete zaslat na následující e-mail: Accounting@gratorama.com. Doporučujeme vám zaslat vysoce kvalitní kopie, které kasinu umožní ověřit vaše údaje bez zbytečných prodlev.

Jaké typy dokumentů musím poslat?

Kasino může vyžadovat, abyste poslali některé nebo všechny následující dokumenty:

  • Kopie průkazu totožnosti s fotografií - zahrnuje kopii pasu, řidičského průkazu nebo průkazu totožnosti. Když odesíláte kopii, ujistěte se, že jsou v dokumentu viditelné všechny podrobnosti.
  • Kopie vaší kreditní karty - budete muset poslat kopii přední a zadní strany kreditní karty, kterou jste použili k provedení platby. Z důvodu vlastní bezpečnosti vám doporučujeme zablokovat 8 středních čísel na přední straně karty a 3místný bezpečnostní kód na zadní straně karty.
  • Důkaz adresy - Za účelem zaslání důkazu o vaší adrese můžete odeslat kopii účtu za služby nebo výpisu z kreditní karty. Měl by to být poslední dokument, ve kterém je uvedeno vaše jméno a adresa. V případě, že odesíláte výpis z kreditní karty, doporučujeme vám zablokovat osm středních čísel kreditní karty.
Total score8.0
Klady
+ Stírací losy

Stručná fakta o kasinu

WebsiteWebsite:  Gratorama
Year foundedYear founded: 2008
BonusyBonusy (5)
Bonus bez vkladuDorovnávací bonusFree SpinsUvítací bonusVkladový bonus
Druhy podporyDruhy podpory (2)
HryHry (2)
JazykyJazyky (13)
angličtina
finština
francouzština
italština
japonština
nizozemština
norština
němčina
portugalština
ruština
thajština
čeština
švédština
LicenceLicence (1)
MěnyMěny (11)
amerických dolarů
brazilských realů
chilských pes
eur
japonských jenů
jihoafrických randů
kanadských dolarů
mexických pes
norských korun
peruánských solů
thajských bahtů
Partnerský programPartnerský program (1)
SoftwareSoftware (2)
Leander Games
iSoftBet
ZeměZemě (17)
Brazílie
Chile
Dánsko
Finsko
Irsko
Itálie
Japonsko
Jihoafrická republika
Kanada
Mexiko
Peru
Portugalsko
Rakousko
Slovensko
Slovinsko
Česko
Švýcarsko
Způsoby vkladuZpůsoby vkladu (9)