V našem FAQ jsme shromáždili odpovědi na nejčastěji kladené otázky o Gratoramě.
Každé kasino používá cookies, které jim pomáhají poskytovat lepší služby personalizací vaší návštěvy. Cookies se nepoužívají k ukládání vašich osobních údajů. Kasino používá cookies k sledování vašeho přihlašovacího stavu, jen jako preventivní opatření k ochraně vašeho soukromí. Takto můžete povolit soubory cookie v závislosti na používaném prohlížeči. Pokud používáte Internet Explorer 8.x, měli byste udělat následující:
Pokud používáte Internet Explorer 6.xa 7.x, měli byste udělat následující:
Pokud používáte prohlížeč Mozilla Firefox, měli byste udělat následující:
Pokud používáte Opera 7+, měli byste udělat následující:
Pokud používáte Safari, měli byste udělat následující:
Systém kasina je navržen tak, aby chránil hráče před neoprávněnými ztrátami. Pokud umístíte sázku a stisknete Play Now, ale dojde k technické poruše, kolo bude automaticky přehráno systémem. Jakmile znovu získáte připojení k internetu, můžete se přihlásit ke svému účtu a vidět výsledek své sázky, když kliknete na tlačítko 'Historie her'.
Pokud chcete použít znak @, musíte použít určitou kombinaci kláves v závislosti na jazyku vaší klávesnice.
Když se pokusíte vytvořit účet a stále dostáváte zprávu, že uživatelské jméno již existuje, je vysoce možné, že nějaký jiný klient nejprve použil stejné uživatelské jméno. Měli byste zkusit zadat jiné uživatelské jméno. Existuje také jiná možnost, možná jste si již vytvořili účet a nepamatujete si správné heslo pro přihlášení. Pokud je tomu tak, měli byste zkusit heslo obnovit.
Je možné obnovit vaše uživatelské jméno a heslo. Za tímto účelem musíte kontaktovat zákaznickou podporu, která vás provede celým procesem.
Stále dostávám zprávu „Neplatné uživatelské jméno a heslo“. Co bych měl dělat? Pokud obdržíte tuto zprávu, je velmi pravděpodobné, že se pokoušíte přihlásit k účtu pomocí nesprávného uživatelského jména a hesla. V takových případech je třeba udělat několik věcí:
Ano, je možné zrušit výběr, dokud stav stále čeká. Pokud je stav Schválen nebo Zrušen, pak není co dělat.
Nejprve musíte přidat [email protected] do svého adresáře nebo do seznamu bezpečných odesílatelů. Důvodem je to, že někteří poskytovatelé internetových služeb blokují e-maily od odesílatelů, jejichž e-mailové adresy nejsou v seznamu příjemců. Chcete-li to provést, musíte provést tyto kroky: Pro službu Live / Hotmail / MSN proveďte následující kroky:
Pokud používáte AOL, měli byste udělat následující:
Ano, novou e-mailovou adresu můžete velmi snadno aktualizovat. Z nabídky vyberte Změnit e-mail a zadejte následující informace:
Ano, heslo můžete kdykoli změnit. Ve skutečnosti vám doporučujeme změnit heslo jednou za čas jen pro vaši vlastní bezpečnost. Z nabídky vyberte Změnit heslo a zadejte následující informace:
Pokaždé, když chcete mluvit se zákaznickými agenty, musíte kliknout na tlačítko „Chat“ a zobrazí se okno chatu. Pokud se to neotevře, musíte se ujistit, že blokování vyskakovacích oken neblokuje. Dobrou zprávou je, že stále můžete hrát, zatímco budete hovořit se zástupcem podpory. Pokud jsou náhodou všichni zaneprázdněni rozhovory s ostatními klienty, můžete zanechat svůj e-mail nebo telefonní číslo a budou vás kontaktovat co nejdříve.
Bonus bez vkladu je k dispozici při prvním přihlášení k účtu v Gratoramě.
Comp body jsou jen malou odměnou, kterou získáte od kasina pokaždé, když hrajete. Za každých 10 $, které vsadíte, obdržíte 1 comp point a není důležité, zda hrajete s bonusovými penězi nebo se skutečnými penězi. Jakmile získáte 100 comp bodů, uplatníte je u pokladny a později je můžete použít pro sázení ve všech hrách.
Pod tlačítkem Přehrát se zobrazí tlačítko Auto a po kliknutí na něj se otevře pole Automatické přehrávání. Zde si můžete vybrat počet her, které chcete hrát, kliknutím na jedno z tlačítek a systém začne hrát, jakmile kliknete na číslo. Automatické přehrávání můžete kdykoli zastavit a nemusíte čekat na jeho dokončení. Stačí kliknout na tlačítko „Stop“ a automatická hra se zastaví po skončení hry. Funkce autoplay je také součástí některých pokročilých nastavení. Pokud použijete pokročilá nastavení, dáte hře pokyn k zastavení v jedné z následujících situací:
Ano, můžete zkontrolovat všechny vklady, které jste provedli v historii transakcí.
Ano, můžete zkontrolovat stav vaší žádosti o výběr prostřednictvím historie transakcí. Pokud je stav vašeho výběru stále „Čeká na vyřízení“, můžete zrušit výběr, pokud si přejete.
Tady se není čeho bát. Jakmile kasino obdrží vaše dokumenty, jsou uloženy elektronicky v bezpečném prostředí s omezeným přístupem.
Všechny potřebné dokumenty můžete zaslat na následující e-mail: [email protected] Doporučujeme vám zaslat vysoce kvalitní kopie, které kasinu umožní ověřit vaše údaje bez zbytečných prodlev.
Kasino může vyžadovat, abyste poslali některé nebo všechny následující dokumenty: