Živý chat:
Je to buď 24/7, nebo omezené hodiny. Ujistěte se, že je živý chat k dispozici v době, kterou byste obvykle hráli. Funkce živého chatu je velmi oblíbená, protože zajišťuje snadné a rychlé odpovědi na všechny otázky, které se mohou objevit. Tuto okamžitou funkci většina hráčů velmi doporučuje.
E-mail podpory:
Tuto funkci nabízejí téměř všechna kasina. Uvědomte si, že odpověď může trvat nějakou dobu. I když je to vynikající služba pro ty méně naléhavé otázky, nebo pokud máte nějaké dotazy před registrací. To je také příležitost dostat se do kontaktu s širším dosahem zaměstnanců mimo zákaznickou podporu.
Telefon:
Mnoho online kasin má k dispozici telefon, ale mějte na paměti, že nemusí obsluhovat vaše směrové číslo. I když telefony mohou poskytnout okamžitou odpověď na všechny naléhavé otázky. To by také mohlo být omezeno na určité hodiny, kdy je telefon obsluhován, jakékoli další náklady za používání telefonní linky.
FAQ:
U mnoha běžných otázek je běžné, že online kasina zřídila sekci FAQ, kde hráči mohou najít odpovědi na tyto častější otázky. Tímto způsobem se hráči mohou vyhnout kontaktnímu personálu a odpovídajícím způsobem odpovědět na jejich otázky