Pokud si myslíte, že vaše hraní je trápí, pak byste měli kontaktovat Be Gamble Aware na +44 (0) 808 8020 133. Můžete také dostat do kontaktu s týmem podpory kasina a oni vám mohou pomoci při dočasném pozastavení účtu.
Jako součást zodpovědného hraní politiky CasinoCasino je, že nabízejí možnost vlastního vyloučení. To znamená, že můžete zavřít svůj účet z jakéhokoli důvodu máte. Můžete si vybrat, uzavřít svůj účet po určitou dobu až 6 měsíců, nebo můžete natrvalo uzavřít účet. Jen nezapomeňte, že pokud budete používat druhou možnost, kterou nelze znovu otevřít svůj účet, bude-li si to rozmyslíte. Ujistěte se, že jste nedostal žádné peníze vlevo na účtu taky. Pokud se to zdá trochu drastické, pro tebe, pak vám doporučujeme zvolit první možnost, kde si můžete self-vyloučit ze svého účtu po dobu 7 dní, měsíc, nebo dokonce více.
Pokaždé, když se rozhodnete hrát hry v kasinu, měli byste být velmi zodpovědný. Je velmi snadné se dostat vtáhnout do hry a ztratí stopu času a peněz, které tráví hazard. Takže z tohoto důvodu ještě předtím, než začít hrát tam jsou některé kroky, kterými můžete. Hráči si mohou určit jejich limit vkladu po určitou dobu. Jakmile dosáhnou svého limitu, nebudou moci vytvořit nový vklad. Pokud se hráč rozhodne zvýšit své hranice pak je nutné chladicí období 7 dní před kasino může dokonce zpracovat požadavek. Na druhou stranu, žádosti o snížení limitů nebo obnovení období vlastního vyloučení jsou zpracovány ihned.
Další věc, kterou může hráč požádat je omezení peněz, které jsou ochotni ztratit, nebo sázka během určitého časového období. Hráč může také zamknout svůj účet v kasinu po určitou dobu. Během tohoto rozmyšlenou, hráč se nesmí otevřít nový účet. V případě, že ano, pak účet bude uzavřen a zůstatek bude ve zmrazeném stavu.
Po období ochlazení je u konce hráč může používat svůj účet a všechny požitky z kasina budou mít k dispozici. V případech, kdy se hráč žádá o trvalé uzavření účtu, pak tento účet nelze otevřít okamžitě. Hráč musí určit, proč chtějí, aby jejich účet bude znovu otevřen a je třeba poskytnout písemné a podepsané žádosti. Kasino si vyhrazuje právo zamítnout žádost kdykoliv, pokud se domnívají, že uvedený účet by neměl být znovu otevřen.
Hraní her je zábavná činnost, která vám pomůže projít nějaký čas, ale tak zábavné jako ty hry může být pro některé lidi mohou způsobit skutečné problémy. Lidé, kteří jsou náchylní k návykovým chováním mohou snadno vyvíjet závislosti na hazardních hrách, jakož. Takže ještě předtím, než jste se rozhodli začít hrát za peníze, měli byste mít úplnou kontrolu nad svými činy. Mnoho kasin mají zkušenosti s tímto druhem chování, takže z tohoto důvodu se vyvinuly určité nástroje, které pomáhají lidem s hazardními hrami problémy. Jakmile se přihlásíte ke svému účtu CasinoCasino můžete jít do sekce Můj účet a vyberte Zodpovědné hraní. Zde najdete následující nástroje, které mohou být z velké pomoct:
· Nastavení limit vkladu · Nastavení času na čas si můžete zahrát na denní bázi · Nastavení mezní Bet · Nastavení limitů Ztráta
Zvolíte-li některý z výše uvedených limitů, které budou stanoveny okamžitě. V případě, že budete chtít zvýšit limity v daném okamžiku, budou spouštět sedmidenního vychladnout období. Po uplynutí této doby se vaše limity jsou vynulují a můžete nastavit nové limity, pokud chcete.
Existuje jedna věc, kterou je třeba mít na paměti, až budete nastavit limity, které vstoupí v platnost okamžitě. Nemůžete změnit svou mysl, protože to trvá až 7 dnů, aby tyto limity, které mají být odstraněny.