Čeština
onlinecasinorank.cz
  • Kasina podle země
  • Bonus za kasino
  • Kasinové hry
  • Metody vkladu
  • Zprávy
Menu
Online kasino
Čeština

CasinoCasino Online kasino Recenze 2021 - Faq

CasinoCasino
Bonus200 dolarů
Požadavky na vkladPožadavky na vklad:-
Procentní výplataProcentní výplata:-
Minimální vkladMinimální vklad:-
Získejte svůj bonus
Total score8.0
Online kasino
Profesionálové
+ Hotovostní bonus
Nevýhody

Rychlá fakta o kasinech

WebsiteWebsite:CasinoCasino
Year foundedYear founded:2015
Bonusy (5)
+
Cashback BonusFree Spins BonusUvítací bonusVkladový bonusZápasový bonus
Jazyky (2)
+
angličtina
švédština
Kasina (2)
+
Instant Play
Licence (2)
+
Malta Gaming Authority
Swedish Gambling Authority
Metody výběru (4)
+
Bankovní převod
Neteller
Skrill
Visa
Měny (2)
+
eur
švédských korun
Partnerský program (1)
+
CasinoCasino Affiliates
Software (15)
+
Amatic Industries
Bally
Big Time Gaming
Blueprint Gaming
Elk Studios
Evolution Gaming
IGT (WagerWorks)
Just For The Win
Microgaming
NetEnt
NextGen Gaming
Novomatic
SG Gaming
Thunderkick
WMS (Williams Interactive)
Typy podpory (2)
+
E-mail podpory
Živý chat
Země (138)
+
Andorra
Anguilla
Argentina
Arménie
Aruba
Bahamy
Bahrajn
Bangladéš
Barbados
Belize
Benin
Bermudy
Bhútán
Bolívie
Bosna a Hercegovina
Botswana
Brazílie
Brunej
Burkina Faso
Burundi
Bělorusko
Chile
Chorvatsko
Dominikánská republika
Dánsko
Džibutsko
Egypt
Eritrea
Etiopie
Fidži
Finsko
Gabon
Gambie
Ghana
Gibraltar
Grenada
Gruzie
Grónsko
Guatemala
Guinea
Haiti
Honduras
Indie
Irsko
Island
Jamajka
Japonsko
Jihoafrická republika
Jordánsko
Kajmanské ostrovy
Kamerun
Kanada
Kapverdy
Katar
Kazachstán
Keňa
Kiribati
Kolumbie
Komory
Kongo – Kinshasa
Kostarika
Kuba
Kypr
Kyrgyzstán
Lesotho
Libanon
Libérie
Litva
Lucembursko
Macao – ZAO Číny
Madagaskar
Malajsie
Malawi
Maledivy
Mali
Malta
Maroko
Mauricius
Moldavsko
Monako
Mongolsko
Mosambik
Myanmar (Barma)
Nauru
Nepál
Niger
Nigérie
Norsko
Nový Zéland
Německo
Omán
Ostrov Man
Palau
Palestinská území
Paraguay
Peru
Pobřeží slonoviny
Polsko
Rakousko
Rwanda
Salvador
Samoa
San Marino
Saúdská Arábie
Senegal
Severní Makedonie
Seychely
Sierra Leone
Slovensko
Slovinsko
Somálsko
Spojené arabské emiráty
Srbsko
Srí Lanka
Surinam
Svazijsko
Tanzanie
Thajsko
Togo
Tokelau
Tonga
Tunisko
Turkmenistán
Tuvalu
Tádžikistán
Ukrajina
Uruguay
Uzbekistán
Venezuela
Vietnam
Zambie
Ázerbájdžán
Čad
Černá Hora
Čína
Řecko
Švédsko
Švýcarsko
Metody vkladu
SkrillVisaPaysafe CardNetellerMasterCard
Důvěřuje
Malta Gaming Authority

Faq

Jsme získali odpovědi na nejčastější dotazy týkající se CasinoCasino v našem FAQ.

Jak probíhá proces registrace v CasinoCasino práci?

Expand

Pokud jste nikdy nehrál na CasinoCasino než je třeba, aby účet. Registrační proces je velmi snadné. Musíte vybrat stříbro ‚evidencí‘ tlačítko v horní části stránky na webu. Stačí jen vyplnit v požadovaných oborech a čekat na potvrzovací e-mail. Po obdržení e-mailu stačí následovat odkaz a souhlasit s podmínkami kasina a ochrany osobních údajů.

Co dělat v případě, že nemohu zaregistrovat v kasinu?

Expand

Kdykoliv narazíte na potíže nebo jakékoliv otázek můžete kontaktovat tým podpory. Můžete je kontaktovat prostřednictvím live chatu nebo e-mailem. Můžete si také najít na +356 2034 1581, ale pamatujte, hovor může být mezinárodní, takže to může zahrnovat některé poplatky.

Co ověřovacího procesu při CasinoCasino patří?

Expand

Každý nový účet, který je vytvořen je neověřená na začátku. Za účelem ověření účtu hráč potřebuje k potvrzení jejich identity. Každý hráč musí ověřit svůj účet, jakmile je součet jejich výhry dosáhne $ 2000 nebo více. Budete muset poslat kopie dokumentů prostřednictvím e-mailu nebo live chatu. Kasino si vyhrazuje právo ověřit žádost identity v žádném bodě.

Kdo nemůže otevřít účet u CasinoCasino?

Expand

Někteří lidé se nesmí otevřít účet u CasinoCasino z právních důvodů. Zde je seznam zakázaných zemí: Mexiko, Myanmar, Laos, Lotyšsko, Kuvajt, Indonésie, Írán, Izrael, Itálie, Irák, Hong Kong, Maďarsko, Guyana, Francie, Ekvádor, Estonsko, Kambodža, Česká republika, Afghánistán, Albánie, Alžírsko, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Tchaj-wan, Turecko, Singapur, Jižní Korea, Španělsko, Súdán, Sýrie, Rumunsko, Rusko, Pákistán, Panama, Papua Nová Guinea, Filipíny, Portugalsko, Namibie, Nicaragua a Severní Korea. Pokud žijete v jedné z těchto zemí pak jsme strach, že není dovoleno užívat her v tomto kasinu.

Kdo může hrát na CasinoCasino?

Expand

Každý, kdo je starší 18-ti nemá otevřít účet u CasinoCasino. Pokud jste mladší, nebo žijete v jedné ze zemí, které jsou omezeny pak není dovoleno hrát na CasinoCasino.

můžu hrát o skutečné peníze na CasinoCasino?

Expand

Ano, můžete hrát mnoho her v CasinoCasino s reálnými penězi. Budete potřebovat k otevření účtu a jakmile bude váš účet ověřen, můžete přihlásit, provést vklad a hrát svou hru volby. Existuje spousta dostupných platebních systémů, které dělají vklad a výběr finančních prostředků velmi snadné.

Má kasino mít licenci?

Expand

CasinoCasino je legální a důvěryhodné kasina. Má licenci k provozování Malty ze Gaming Authority, britské Komise pro hazardní hry a Spelinspektionen, švédského úřadu pro hazardní hry.

Jaké hry mohu hrát na CasinoCasino?

Expand

Mnoho různých her jsou k dispozici v kasinu od poskytovatelů nejvyšší úrovně. Všechny hry lze nalézt v hale kasina a mírně se liší od země k zemi. Všechny hry jsou rozděleny do kategorií, a můžete najít různé výherní automaty, video sloty, jackpoty, živé hry a stolní hry, abychom jmenovali některé z nich.

Existují nějaké nástroje k dispozici na pomoc hráčům hrát zodpovědně?

Expand

Jediný způsob, jak si kasinové hry je, když budete hrát zodpovědně. Na CasinoCasino můžete najít nástroje, které pomohou hráčům sázet zodpovědně. Všichni hráči se doporučuje využít těchto nástrojů. Existují různé sekce, kde můžete zjistit, jak omezit sami. Existují lhůty, vsadit limity, omezení ztrát a depozitní limity. Můžete také nastavit časové limity a self-vyloučení se z hazardu.

Je můj herní monitorovány?

Expand

Ano, každá hra hra je monitorován za účelem ochrany hráčů. K dispozici je celý tým, který věnuje svůj čas ke sledování hry a aktivity na účtu. V případě, že se vyskytnou nějaké problémy se tým bude kontaktovat hráče.

mohu dát pauzu od hazardu?

Expand

Ano, máte možnost dát pauzu, kdykoli budete chtít. Můžete aktivovat časový limit na účtu a ty jsou dobré jít. To je jeden z odpovědných herních nástrojů, které může využít a vzít přestávku od hazardu. Existují různé časové rámce si můžete vybrat ze. Můžete začít výběrem 24 hodinový časový limit, pak 1 timeout týden, 4 týdny časového limitu nebo 6 timeoutu týden. V části Časový limit se můžete dostat do sekce s vlastním vyloučení stejně. Vyberete-li self-vyloučení nebudete moci přihlásit ke svému účtu. Pokud budete potřebovat pomoc, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a budou vás provede celým procesem.

Co mohu dělat v případě, že jsem vytvořit nějaký problém hazardu?

Expand

Je běžné, že vyvinout problém hazardu a prvním krokem je přiznat, že máte jeden. Můžete se obrátit na zákaznickou podporu, pokud si myslíte, že máte problém se sázením. Podpůrný tým vám pomůže při dočasném pozastavení svého účtu, nebo v nejhorším případě budou uzavírat účet pro vás natrvalo. Také byste měli přestat sledovat kasina ze sociálních médií, takže nebudete v pokušení hazard.

na koho se obrátit v případě, nemohu najít moje otázka uveden v FAQ?

Expand

Můžete se vždy obrátit na zákaznickou podporu, pokud máte nějaké dotazy nebo problémy. Můžete poslat e-mail nebo spustit live chat. Doporučujeme, abyste se co nejvíce informací jak je to možné, a budou vás tak rychle, pomáhat, jak je to možné. jsou kontaktní CasinoCasino dostupné možnosti

Co?

Expand

Existují různé způsoby, jak se můžete dostat do kontaktu s pracovníky v kasinu. Můžete hovořit s členem kasina po telefonu, stačí vytočit +356 2034 1581, ale prosím na vědomí, že poplatky za mezinárodní může znamenat. Dalším způsobem, jak se jim poslat e-mail nebo spustit live chat z internetových stránkách kasina.

Co denní dobu mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Expand

Zákaznická podpora je k dispozici 24/7 po celý rok. Můžete poslat e-mail kdykoliv a doba odezvy je pár hodin. Pro podporu telefonu a live chat otevírací doba je 8 do 1am. Kasino nabízí podporu v několika jazycích včetně anglicky, švédsky, finsky, německy a norštině.

Je live chat mobile friendly?

Expand

Live chat je k dispozici na jakémkoliv zařízení, které používáte k hraní v kasinu.

Jak provést vklad a jaká je minimální částka pro vklady?

Expand

Jakmile se přihlásíte ke svému účtu můžete kliknout na ‚Hrát teď‘ nebo ‚vklad‘. Zvolíte-li možnost vkladu, budete přesměrováni na stránku vkladu, kde můžete najít různé metody vkladů a vybrat ten, který vám vyhovuje. Většina metod vklad připíše prostředky na účtu téměř okamžitě. Minimální částka je 10 $ za vklad, pouze při použití bankovního převodu je minimální vklad je 30 $.

Jak provést výběr?

Expand

Provedením výběru v CasinoCasino je snadná a rychlá. Zvolit způsob výběru, který nejlépe vyhovuje. Způsob odvolání musí být stejný jako metodu vkladu, nebo si můžete vybrat bankovním převodem. Požadavek na výběr jsou zpracovány do 24 hodin v pracovních dnech.

Existuje poplatek za vklady a výběry?

Expand

Na CasinoCasino můžete provést vklad nebo odstoupení od smlouvy bez placení jakýchkoli dalších poplatků. Aby byly způsobilé pro volný platební služby kasina, hráči se doporučuje zdržet se, že často i malé částky, jelikož tyto druhy plateb mohou být předmětem zpracování poplatků.

Proč nemohu vybrat své prostředky?

Expand

Existují určité případy, kdy hráč není schopen provést výběr.  Je-li aktivní bonus stále pokračuje, je nutné ke splnění požadavků na protočení, než budete moci provést výběr.  Pokud je váš zůstatek hotovosti nemůže podpořit požadavek na odstoupení od smlouvy. Můžete provést pouze odstoupení od peněžních prostředků a nikoli z vašeho bonusu. Pokud váš způsob odebrání neodpovídá metodu vkladu. Když vaše metoda záloha není k dispozici na stránce pro odstoupení od smlouvy, pak musíte zvolit možnost Bankovní převod. Pokud je váš požadavek na odstoupení od smlouvy je nižší než minimální povolené částky. S každou metodu pro odstoupení od smlouvy je minimální částka, kterou můžete požádat, který je jasně uvedeno. Pokud máte stále problémy, měli byste se obrátit na zákaznickou podporu.

Je to bezpečné provést platbu?

Expand

CasinoCasino má nejmodernější platformy, která dělá váš zážitek v bezpečí. Oni používají šifrovací technologii, která chrání vaše osobní a finanční podrobnosti.

existují systémové požadavky pro hráče?

Expand

Existuje několik starých her, které běží na blesk, takže budete potřebovat, aby mohl s cílem hrát ty hry. V opačném případě, kasino platforma je moderní a může se přizpůsobit jakýmkoliv zařízením. Většina prohlížečů bude moci podpořit svou hru a tam jsou také mobilní verze na mnoho her, které lze přehrávat na smartphonu nebo tabletu.

Musím stáhnout software?

Expand

Nemusíte stahovat kasino software, můžete použít okamžité přehrávání.

Co se stane, když ztratím připojení k internetu během hraní hry?

Expand

CasinoCasino je připraven na neočekávané situace, jako je tento. Přihlášení a zaznamenat vaše hraní a všechny vaše sázky. Takže, jakmile Internet je zpět a běh se můžete vrátit a pokračovat ve hře. Hra se načte v přesně stejném okamžiku, kdy ztratil spojení. Pokud se vám nepodaří dokončit hru do 30 dnů, bude poskytovatel hra udělá za vás a vy budete přijímat výhry pokud existují.

Hra zmrazil poté, co jsem se vsadil a nemohu vidět výsledek, co mohu dělat?

Expand

Problém lze vyřešit jednoduše stránku obnovit. Poté, co jste udělal, že budete mít možnost vidět výsledek a pokračovat ve hře. Pokud to nepomůže, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a oni vás provede. Bylo by ideální, pokud budete mít snímek obrazovky a sdílet je s zákaznické podpory, že tak budou moci rychle vyřešit váš problém.

Co se stane, když hru nelze načíst?

Expand

Někdy hráči mají problémy nakládání nebo hraní her. V takových případech si můžete vyzkoušet pár věcí k vyřešení problému. Můžete vymazat soubory cookie a mezipaměť. Můžete aktualizovat nejnovější verzi svého prohlížeče. Můžete nainstalovat nebo zapnout blesk, pokud se snažíte hrát starší hry. Máte-li stále potíže poté, co jste se snažil všechno, co bylo uvedeno výše, měli byste kontaktovat zákaznickou podporu. Budou určitě problém vyřešit za vás.

Co nabízí uvítací bonus?

Expand

CasinoCasino je velmi štědrý na každý nový hráč. Milují zkazit své nové zákazníky tím, že zdvojnásobí svůj vklad. Casino nabízí 100% zápas vklad bonus, který jde až do výše € 100.

Existují nějaké pravidelné propagační akce na CasinoCasino?

Expand

CasinoCasino pečuje o své stálé zákazníky příliš. Nabízejí exkluzivní 10% cashback na své věrné hráče. Dobrá věc je, že neexistují žádné požadavky na sázení, pokud jde o cash back. Obdržíte skutečné peníze a můžete jej použít tak, jak chcete. To znamená, že i na špatný den, neztratíte vše při CasinoCasino. To není všechno, pokud jde o povýšení. Jednou týdně pravidelné hráči mohou získat Mystery Spin. Každý týden můžete získat celou řadu tajemství otočení zdarma na novou hru.

Existují nějaké turnaje v CasinoCasino?

Expand

Každý měsíc se hráči mohou těšit na nový turnaj v CasinoCasino. Chcete-li vyhrát, musíte dodržovat pravidla, hrát hry zapojené a být lepší než ostatní hráči. Na konci každé soutěže vítězové obdrží věcné ceny.

Je bonusu automaticky přidal do svého účtu?

Expand

Pokud vyhrajete v některé z výběrových CasinoCasino, bude bonus výhra automaticky převedena na váš účet. Cash back je udělována automaticky také, ale musíte ji nejprve aktivovat. Další bonusy, které jsou nabízeny CasinoCasino potřebou být aktivován poprvé stejně. Proces aktivace je opravdu jednoduchá. Musíte být přihlášeni ke svému účtu jako první. Pak můžete jít do menu na levé straně a na kartě cash back, můžete aktivovat cash back a na kartě bonus můžete aktivovat další bonusy. Bonusový systém v tomto kasinu je pravděpodobně jedním z nejlepších tam. Když provedete vklad, budou finanční prostředky jdou do svého cash peněženky a při aktivaci bonus prostředky půjdou do svého bonusového peněženky. Když začnete hrát své sázky bude převzata z vaší hotovosti peněženky jako první. To je dobré, protože pokud prohrajete, můžete pokračovat ve hře se svým bonusových peněz, ale pokud vyhrajete, můžete zrušit bonus. To znamená, že tam nebudou žádné sázkové požadavky, které je třeba splnit.

Má bonus nějaké sázkové požadavky na CasinoCasino?

Expand

Ano, tam je 40 x sázení požadavkem pro každého bonusu a. Sázkové požadavky musí být splněny do 30 dnů. Pro účely tohoto argumentu, řekněme, že budete dělat zálohu ve výši € 10, pak budete muset vsadit € 400 do 30 dnů. Nelze provést výběr, než splníte sázkové požadavky. Tam je vždy možnost zrušit bonus, ale to bude mít za následek vám ztratí bonusové fondy.

Jaké hry mohu hrát s bonusovými penězi?

Expand

Můžete hrát jakoukoliv hru, kterou chcete se svým bonusových peněz, s výjimkou živých kasinových her. Musíte si uvědomit, že ne každá hra bude počítat stejný směrem sázkových požadavků. Tyto sázky, které provedete na sloty budou počítat na 100% k sázkových požadavků. Tyto hry jsou vyloučeny sázení požadavky i když: Blood Suckers, touhu, Dragon Island, Dead or Alive, egyptské Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, naložený, Super Monopoly Money, Tajemství kamenů Simsalabim, pyramida: Pátrání po nesmrtelnosti, 1429 nepovolené moří a přáním master.  

Jsou mé osobní údaje v bezpečí?

Expand

Všechny vaše data jsou drženy v tajnosti díky nejvyšší úrovni kasina šifrování. Všechny vaše osobní údaje jsou uloženy na zabezpečených serverech, které jsou přístupné prostřednictvím důvěryhodné členy pouze kasina. Kasino se nikdy sdílet nebo prodávat vaše osobní informace třetím stranám.

Má používání casino cookies?

Expand

Kasino používá cookies pro jedinou věc, aby i nadále zlepšovat kasino. Tyto cookies se pouze zaregistrovat informace o své činnosti. Musíte si být vědomi toho, že jiné webové stránky třetích stran, které odkazují na CasinoCasino k reklamním účelům mohou také používat cookies.

Proč musím zařadit své osobní údaje?

Expand

Chcete-li plně využít CasinoCasino pak musí obsahovat vaše osobní údaje, když se zaregistrujete. To je způsob, jak dokázat, že jste plnoletí hazardovat například.

O
Privacy policy
Průvodci hrami
Zprávy
© onlinecasinorank.cz 2021