Jsme získali odpovědi na nejčastější dotazy týkající se CasinoCasino v našem FAQ.
Pokud jste nikdy nehrál na CasinoCasino než je třeba, aby účet. Registrační proces je velmi snadné. Musíte vybrat stříbro ‚evidencí‘ tlačítko v horní části stránky na webu. Stačí jen vyplnit v požadovaných oborech a čekat na potvrzovací e-mail. Po obdržení e-mailu stačí následovat odkaz a souhlasit s podmínkami kasina a ochrany osobních údajů.
Kdykoliv narazíte na potíže nebo jakékoliv otázek můžete kontaktovat tým podpory. Můžete je kontaktovat prostřednictvím live chatu nebo e-mailem. Můžete si také najít na +356 2034 1581, ale pamatujte, hovor může být mezinárodní, takže to může zahrnovat některé poplatky.
Každý nový účet, který je vytvořen je neověřená na začátku. Za účelem ověření účtu hráč potřebuje k potvrzení jejich identity. Každý hráč musí ověřit svůj účet, jakmile je součet jejich výhry dosáhne $ 2000 nebo více. Budete muset poslat kopie dokumentů prostřednictvím e-mailu nebo live chatu. Kasino si vyhrazuje právo ověřit žádost identity v žádném bodě.
Někteří lidé se nesmí otevřít účet u CasinoCasino z právních důvodů. Zde je seznam zakázaných zemí: Mexiko, Myanmar, Laos, Lotyšsko, Kuvajt, Indonésie, Írán, Izrael, Itálie, Irák, Hong Kong, Maďarsko, Guyana, Francie, Ekvádor, Estonsko, Kambodža, Česká republika, Afghánistán, Albánie, Alžírsko, Angola, Zimbabwe, Jemen, Uganda, USA, Tchaj-wan, Turecko, Singapur, Jižní Korea, Španělsko, Súdán, Sýrie, Rumunsko, Rusko, Pákistán, Panama, Papua Nová Guinea, Filipíny, Portugalsko, Namibie, Nicaragua a Severní Korea. Pokud žijete v jedné z těchto zemí pak jsme strach, že není dovoleno užívat her v tomto kasinu.
Každý, kdo je starší 18-ti nemá otevřít účet u CasinoCasino. Pokud jste mladší, nebo žijete v jedné ze zemí, které jsou omezeny pak není dovoleno hrát na CasinoCasino.
Ano, můžete hrát mnoho her v CasinoCasino s reálnými penězi. Budete potřebovat k otevření účtu a jakmile bude váš účet ověřen, můžete přihlásit, provést vklad a hrát svou hru volby. Existuje spousta dostupných platebních systémů, které dělají vklad a výběr finančních prostředků velmi snadné.
CasinoCasino je legální a důvěryhodné kasina. Má licenci k provozování Malty ze Gaming Authority, britské Komise pro hazardní hry a Spelinspektionen, švédského úřadu pro hazardní hry.
Mnoho různých her jsou k dispozici v kasinu od poskytovatelů nejvyšší úrovně. Všechny hry lze nalézt v hale kasina a mírně se liší od země k zemi. Všechny hry jsou rozděleny do kategorií, a můžete najít různé výherní automaty, video sloty, jackpoty, živé hry a stolní hry, abychom jmenovali některé z nich.
Jediný způsob, jak si kasinové hry je, když budete hrát zodpovědně. Na CasinoCasino můžete najít nástroje, které pomohou hráčům sázet zodpovědně. Všichni hráči se doporučuje využít těchto nástrojů. Existují různé sekce, kde můžete zjistit, jak omezit sami. Existují lhůty, vsadit limity, omezení ztrát a depozitní limity. Můžete také nastavit časové limity a self-vyloučení se z hazardu.
Ano, každá hra hra je monitorován za účelem ochrany hráčů. K dispozici je celý tým, který věnuje svůj čas ke sledování hry a aktivity na účtu. V případě, že se vyskytnou nějaké problémy se tým bude kontaktovat hráče.
Ano, máte možnost dát pauzu, kdykoli budete chtít. Můžete aktivovat časový limit na účtu a ty jsou dobré jít. To je jeden z odpovědných herních nástrojů, které může využít a vzít přestávku od hazardu. Existují různé časové rámce si můžete vybrat ze. Můžete začít výběrem 24 hodinový časový limit, pak 1 timeout týden, 4 týdny časového limitu nebo 6 timeoutu týden. V části Časový limit se můžete dostat do sekce s vlastním vyloučení stejně. Vyberete-li self-vyloučení nebudete moci přihlásit ke svému účtu. Pokud budete potřebovat pomoc, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a budou vás provede celým procesem.
Je běžné, že vyvinout problém hazardu a prvním krokem je přiznat, že máte jeden. Můžete se obrátit na zákaznickou podporu, pokud si myslíte, že máte problém se sázením. Podpůrný tým vám pomůže při dočasném pozastavení svého účtu, nebo v nejhorším případě budou uzavírat účet pro vás natrvalo. Také byste měli přestat sledovat kasina ze sociálních médií, takže nebudete v pokušení hazard.
Můžete se vždy obrátit na zákaznickou podporu, pokud máte nějaké dotazy nebo problémy. Můžete poslat e-mail nebo spustit live chat. Doporučujeme, abyste se co nejvíce informací jak je to možné, a budou vás tak rychle, pomáhat, jak je to možné. jsou kontaktní CasinoCasino dostupné možnosti
Existují různé způsoby, jak se můžete dostat do kontaktu s pracovníky v kasinu. Můžete hovořit s členem kasina po telefonu, stačí vytočit +356 2034 1581, ale prosím na vědomí, že poplatky za mezinárodní může znamenat. Dalším způsobem, jak se jim poslat e-mail nebo spustit live chat z internetových stránkách kasina.
Zákaznická podpora je k dispozici 24/7 po celý rok. Můžete poslat e-mail kdykoliv a doba odezvy je pár hodin. Pro podporu telefonu a live chat otevírací doba je 8 do 1am. Kasino nabízí podporu v několika jazycích včetně anglicky, švédsky, finsky, německy a norštině.
Live chat je k dispozici na jakémkoliv zařízení, které používáte k hraní v kasinu.
Jakmile se přihlásíte ke svému účtu můžete kliknout na ‚Hrát teď‘ nebo ‚vklad‘. Zvolíte-li možnost vkladu, budete přesměrováni na stránku vkladu, kde můžete najít různé metody vkladů a vybrat ten, který vám vyhovuje. Většina metod vklad připíše prostředky na účtu téměř okamžitě. Minimální částka je 10 $ za vklad, pouze při použití bankovního převodu je minimální vklad je 30 $.
Provedením výběru v CasinoCasino je snadná a rychlá. Zvolit způsob výběru, který nejlépe vyhovuje. Způsob odvolání musí být stejný jako metodu vkladu, nebo si můžete vybrat bankovním převodem. Požadavek na výběr jsou zpracovány do 24 hodin v pracovních dnech.
Na CasinoCasino můžete provést vklad nebo odstoupení od smlouvy bez placení jakýchkoli dalších poplatků. Aby byly způsobilé pro volný platební služby kasina, hráči se doporučuje zdržet se, že často i malé částky, jelikož tyto druhy plateb mohou být předmětem zpracování poplatků.
Existují určité případy, kdy hráč není schopen provést výběr. Je-li aktivní bonus stále pokračuje, je nutné ke splnění požadavků na protočení, než budete moci provést výběr. Pokud je váš zůstatek hotovosti nemůže podpořit požadavek na odstoupení od smlouvy. Můžete provést pouze odstoupení od peněžních prostředků a nikoli z vašeho bonusu. Pokud váš způsob odebrání neodpovídá metodu vkladu. Když vaše metoda záloha není k dispozici na stránce pro odstoupení od smlouvy, pak musíte zvolit možnost Bankovní převod. Pokud je váš požadavek na odstoupení od smlouvy je nižší než minimální povolené částky. S každou metodu pro odstoupení od smlouvy je minimální částka, kterou můžete požádat, který je jasně uvedeno. Pokud máte stále problémy, měli byste se obrátit na zákaznickou podporu.
CasinoCasino má nejmodernější platformy, která dělá váš zážitek v bezpečí. Oni používají šifrovací technologii, která chrání vaše osobní a finanční podrobnosti.
Existuje několik starých her, které běží na blesk, takže budete potřebovat, aby mohl s cílem hrát ty hry. V opačném případě, kasino platforma je moderní a může se přizpůsobit jakýmkoliv zařízením. Většina prohlížečů bude moci podpořit svou hru a tam jsou také mobilní verze na mnoho her, které lze přehrávat na smartphonu nebo tabletu.
Nemusíte stahovat kasino software, můžete použít okamžité přehrávání.
CasinoCasino je připraven na neočekávané situace, jako je tento. Přihlášení a zaznamenat vaše hraní a všechny vaše sázky. Takže, jakmile Internet je zpět a běh se můžete vrátit a pokračovat ve hře. Hra se načte v přesně stejném okamžiku, kdy ztratil spojení. Pokud se vám nepodaří dokončit hru do 30 dnů, bude poskytovatel hra udělá za vás a vy budete přijímat výhry pokud existují.
Problém lze vyřešit jednoduše stránku obnovit. Poté, co jste udělal, že budete mít možnost vidět výsledek a pokračovat ve hře. Pokud to nepomůže, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a oni vás provede. Bylo by ideální, pokud budete mít snímek obrazovky a sdílet je s zákaznické podpory, že tak budou moci rychle vyřešit váš problém.
Někdy hráči mají problémy nakládání nebo hraní her. V takových případech si můžete vyzkoušet pár věcí k vyřešení problému. Můžete vymazat soubory cookie a mezipaměť. Můžete aktualizovat nejnovější verzi svého prohlížeče. Můžete nainstalovat nebo zapnout blesk, pokud se snažíte hrát starší hry. Máte-li stále potíže poté, co jste se snažil všechno, co bylo uvedeno výše, měli byste kontaktovat zákaznickou podporu. Budou určitě problém vyřešit za vás.
CasinoCasino je velmi štědrý na každý nový hráč. Milují zkazit své nové zákazníky tím, že zdvojnásobí svůj vklad. Casino nabízí 100% zápas vklad bonus, který jde až do výše € 100.
CasinoCasino pečuje o své stálé zákazníky příliš. Nabízejí exkluzivní 10% cashback na své věrné hráče. Dobrá věc je, že neexistují žádné požadavky na sázení, pokud jde o cash back. Obdržíte skutečné peníze a můžete jej použít tak, jak chcete. To znamená, že i na špatný den, neztratíte vše při CasinoCasino. To není všechno, pokud jde o povýšení. Jednou týdně pravidelné hráči mohou získat Mystery Spin. Každý týden můžete získat celou řadu tajemství otočení zdarma na novou hru.
Každý měsíc se hráči mohou těšit na nový turnaj v CasinoCasino. Chcete-li vyhrát, musíte dodržovat pravidla, hrát hry zapojené a být lepší než ostatní hráči. Na konci každé soutěže vítězové obdrží věcné ceny.
Pokud vyhrajete v některé z výběrových CasinoCasino, bude bonus výhra automaticky převedena na váš účet. Cash back je udělována automaticky také, ale musíte ji nejprve aktivovat. Další bonusy, které jsou nabízeny CasinoCasino potřebou být aktivován poprvé stejně. Proces aktivace je opravdu jednoduchá. Musíte být přihlášeni ke svému účtu jako první. Pak můžete jít do menu na levé straně a na kartě cash back, můžete aktivovat cash back a na kartě bonus můžete aktivovat další bonusy. Bonusový systém v tomto kasinu je pravděpodobně jedním z nejlepších tam. Když provedete vklad, budou finanční prostředky jdou do svého cash peněženky a při aktivaci bonus prostředky půjdou do svého bonusového peněženky. Když začnete hrát své sázky bude převzata z vaší hotovosti peněženky jako první. To je dobré, protože pokud prohrajete, můžete pokračovat ve hře se svým bonusových peněz, ale pokud vyhrajete, můžete zrušit bonus. To znamená, že tam nebudou žádné sázkové požadavky, které je třeba splnit.
Ano, tam je 40 x sázení požadavkem pro každého bonusu a. Sázkové požadavky musí být splněny do 30 dnů. Pro účely tohoto argumentu, řekněme, že budete dělat zálohu ve výši € 10, pak budete muset vsadit € 400 do 30 dnů. Nelze provést výběr, než splníte sázkové požadavky. Tam je vždy možnost zrušit bonus, ale to bude mít za následek vám ztratí bonusové fondy.
Můžete hrát jakoukoliv hru, kterou chcete se svým bonusových peněz, s výjimkou živých kasinových her. Musíte si uvědomit, že ne každá hra bude počítat stejný směrem sázkových požadavků. Tyto sázky, které provedete na sloty budou počítat na 100% k sázkových požadavků. Tyto hry jsou vyloučeny sázení požadavky i když: Blood Suckers, touhu, Dragon Island, Dead or Alive, egyptské Heroes, Jackpot Jester 50k, Jungle Spirit, Jackpot Jester Wild Nudge, Kings of Chicago, Reel Steal, Retro Reels Extreme Heat, naložený, Super Monopoly Money, Tajemství kamenů Simsalabim, pyramida: Pátrání po nesmrtelnosti, 1429 nepovolené moří a přáním master.
Všechny vaše data jsou drženy v tajnosti díky nejvyšší úrovni kasina šifrování. Všechny vaše osobní údaje jsou uloženy na zabezpečených serverech, které jsou přístupné prostřednictvím důvěryhodné členy pouze kasina. Kasino se nikdy sdílet nebo prodávat vaše osobní informace třetím stranám.
Kasino používá cookies pro jedinou věc, aby i nadále zlepšovat kasino. Tyto cookies se pouze zaregistrovat informace o své činnosti. Musíte si být vědomi toho, že jiné webové stránky třetích stran, které odkazují na CasinoCasino k reklamním účelům mohou také používat cookies.
Chcete-li plně využít CasinoCasino pak musí obsahovat vaše osobní údaje, když se zaregistrujete. To je způsob, jak dokázat, že jste plnoletí hazardovat například.