Vklad může selhat z mnoha důvodů. Ve většině případů je to kvůli technickým problémům vašeho operačního systému nebo máte nějaké technické problémy. V každém případě, pokud si všimnete, že peníze byly strženy z vašeho účtu, ale nezobrazují se na vašem kasinovém účtu, doporučujeme vám kontaktovat zákaznickou podporu, aby mohli problém prošetřit. Budete jim muset poskytnout následující informace:
- Celé jméno/e-mail majitele účtu
- Čas
- datum
- Množství
- Referenční číslo/ID transakce/16místné číslo PIN/číslo kuponu
Pokud jste provedli vklad kreditní kartou a ten selhal, musíte se ujistit, že máte dostatek kreditu k dokončení vkladu, a ujistit se, že vaši kreditní kartu lze použít pro online transakce.
Pokud používáte Skrill a váš vklad selhal, musíte nejprve zkontrolovat několik věcí. Ujistěte se, že máte na účtu dostatek finančních prostředků k dokončení vkladu, a zkontrolujte, zda váš vklad není nižší než minimální povolený vklad.